Twan

Geen commentaar

Op dit moment heb ik geen reactiemogelijkheid aanstaan op dit blog. Dat zou kunnen veranderen in de toekomst, maar op dit moment kies ik ervoor om deze functionaliteit uit te schakelen.

Dat wil niet zeggen dat ik niet wil dat je op mijn berichten hier reageert. Alsjeblieft, reageer. Maar reageer op plekken waar jij de regie hebt over wat je er plaatst. Wees de eigenaar van jouw woorden. Als je jouw reactie op mijn blog zou kunnen plaatsen zijn jouw woorden niet meer van jou. Zodra jij op OK klikt draag je het eigenaarschap over aan mij.

Ik kan er dan voor kiezen om jouw bespiegelingen met een druk op de knop te verwijderen. En als jij je later bedenkt en jouw bericht eigenlijk zou willen verwijderen, dan ben je afhankelijk van mijn goodwill, tijd en aandacht, en staat het daar totdat ik actie onderneem.

Maar als je een reactie op mijn bericht in een eigen blogpost verwerkt, of in een tweet of een toot of een bericht op welk platform dan ook, dan ben jij de baas. Jij bepaalt wat je plaatst, waar je dat doet en of je het wilt laten staan, aanpassen, of wat dan ook. Wanneer jij dat wilt.

Denk daar maar eens over na.